CV-ketel onderhouds abonnementen.
Bij warmte totaal de meierij bieden we warmte, dit doen we 365 dagen per jaar en we geven u ook graag deze zekerheid.
Om u 365 dagen per jaar te kunnen ontzorgen bieden wij u onze onderhoudsabonnementen aan.
Check hieronder welk abonnement het beste bij u past!
CV-Ketel onderhoud abonnement
Het CV-ketel Warmte abonnement is ons basis abonnement, met abonnement warmte krijg je wat je mag verwachten een goed onderhoudsbedrijf:
Periodiek onderhoud ( 1x per 2 jaar volgens de laatste veiligheidsnormen)
CO-keuring bij onderhoud
Storingsdienst 24/7
Voorrijkosten bij onderhoud
Arbeidsloon bij storingen
Toestel onderdelen
Wil je ook geen omkijken meer naar je CV-ketel? Met ons warmte abonnement kun je zorgeloos genieten van de warmte in je huis. Volgens de richtlijnen van CO-keur komen wij 1 keer per 2 jaar bij je langs voor onderhoud. Zo ben je verzekerd van een veilige en zuinigere CV-ketel.
Wil je graag dat we jaarlijks langskomen? Dan komen we het 2de jaar bij u langs voor een inspectie waarbij we uw ketel checken op veiligheid (€ 60,- extra op uw abonnementsprijs)
Bent u een nieuwe klant dan komen we eerst bij u langs voor een servicecheck waarbij we controleren of uw ketel aan onze voorwaarden en de veiligheidseisen voldoet de eenmalige kosten hiervoor zijn €65,-
Is uw toestel in orde dan voeren wij aansluitend uw onderhoudsbeurt uit.
CV-ketel onderhoudsabonnement warmte € 125,- per 2 jaar, we factureren na uw onderhoudsbeurt op deze manier heeft u hierna 2 jaar recht op onze service en storingsdienst en zullen we u na 2 jaar opnieuw inplannen voor onderhoud zodat u verzekerd blijft van onze service.
Laat u ontzorgen en kies voor service en veiligheid
CV-Ketel onderhoud abonnement
Het CV-ketel Warmte totaal abonnement is ons complete en meest gekozen abonnement, met abonnement warmte totaal ben je volledig ontzorgt bij onderhoud en storingen
Periodiek onderhoud ( 1x per 2 jaar volgens de laatste veiligheidsnormen)
CO-keuring bij onderhoud en storingen
Storingsdienst 24/7
Voorrijkosten bij onderhoud en storingen
Arbeidsloon bij storingen
Toestel onderdelen
Wil je meer veiligheid en rendement halen uit je CV-ketel? Met ons warmte totaal abonnement kun je zorgeloos genieten van de warmte in je huis. Volgens de richtlijnen van CO-keur komen wij 1 keer per 2 jaar bij je langs voor onderhoud. Zo ben je verzekerd van een veilige en zuinigere CV-ketel.
Wil je graag dat we jaarlijks langskomen? Dan komen we het 2de jaar bij u langs voor een inspectie waarbij we uw ketel checken op veiligheid (€ 60,- extra op uw abonnementsprijs)
Bent u een nieuwe klant dan komen we eerst bij u langs voor een servicecheck waarbij we controleren of uw ketel aan onze voorwaarden en de veiligheidseisen voldoet de eenmalige kosten hiervoor zijn €65,-
Is uw toestel in orde dan voeren wij aansluitend uw onderhoudsbeurt uit.
CV-ketel onderhoudsabonnement warmte € 195,- per 2 jaar, we factureren na uw onderhoudsbeurt op deze manier heeft u hierna 2 jaar recht op onze service en storingsdienst en zullen we u na 2 jaar opnieuw inplannen voor onderhoud zodat u verzekerd blijft van onze service.
-
CV-ketels die wij standaard in onderhoud nemen zijn van Atag, Nefit of Intergas.
-
Wij nemen alleen warmte toestellen in onderhoud binnen een straal van 25 km rondom Sint-oedenrode
-
Buiten een straal van 15km hanteren wij een extra toeslag van €15,- op het abonnement.
-
Bent u een nieuwe klant dan starten we met een servicecheck om te kijken of uw ketel aan alle voorwaarden voldoet (eenmalig 65,-)
-
Prijzen zijn per 2 jaar inclusief BTW en gelden t/m december 2025. Prijzen worden jaarlijks opnieuw geïndexeerd.
-
Abonnementen worden gefactureerd na uitvoering van het onderhoud u heeft dan recht op 2 jaar service en word na 2 jaar automatisch weer ingepland voor onderhoud
-
Toestel onderdelen die vervangen worden vallen buiten onze abonnementen
-
Wilt u graag dat we jaarlijks langskomen (bij uw cv-ketel) dan komen wij het 2de jaar bij u langs voor een veiligheidsinspectie € 60,-
-
Voor afsluiten van warmte totaal abonnement mag de CV-ketel niet ouder zijn dan 12 jaar, na 17 jaar wordt abonnement automatisch overgezet naar ons warmte abonneme.
-
Voor afsluiten van warmte abonnement mag de CV-ketel niet ouder zijn dan 15 jaar, na 20 jaar wordt het abonnement automatisch stopgezet en ga je indien gewenst over op onderhoud op uurbasis.
-
Voor het afsluiten van all electric warmte mag de warmtepomp niet ouder zijn dan 5 jaar, na 15 jaar wordt het abonnement automatisch stopgezet en ga je indien gewenst over op onderhoud op uurbasis.
-
Voorijkosten en arbeidsloon in een abonnement zijn alleen van toepassing op alles binnen de mantel van de CV-ketel of (hybride) warmtepomp. Voor werkzaamheden buiten de mantel krijg je een factuur op uurbasis en materiaalverbruik. Bijvoorbeeld bij vervanging van een expansievat, thermostaat, leidingwerk e.d. Bij eerste onderhoud worden eventuele extra kosten i.v.m. achterstallig onderhoud ook in rekening gebracht, de monteur zal dit vooraf met je communiceren.
-
Periodiek onderhoud is standaard 1 keer per 24 maanden. Het eenmalige bedrag bij de CV-ketel abonnementen bestaat uit het eerste onderhoud + de verplichte CO-keuring. Alle abonnementen zijn maandelijks opzegbaar. Warmte totaal de Meierij behoudt zich het recht voor om zonder opgave van redenen, te weigeren een abonnement aan te gaan of te beëindigen.
Storing aan uw CV-ketel? Check hier onze 10 tips.
Een storing aan je cv-ketel komt nooit uit, of je nou ineens koud water krijgt tijdens het douchen of de verwarming valt ineens uit, een storing is niet bevorderlijk voor een goed humeur.
In sommige gevallen kunt u de storing eenvoudig zelf verhelpen. Wanneer u onderstaande stappen doorloopt, kunt u het probleem misschien oplossen.
Storing? Eerst even tot 10 tellen:
-
Staat de gaskraan wel open?
-
Zit de stekker goed in het stopcontact?
-
Heeft het toestel een resetknop? Zo ja, dan altijd eerst resetten.
-
Staat de kamerthermostaat wel hoog genoeg en werken de batterijen nog?
-
Is de druk in de installatie hoog genoeg (zie handleiding van de fabrikant)? Anders eerst bijvullen en eventueel ontluchten.
-
Als de druk in orde is, dan alleen ontluchten (zeker als de installatie leeg is geweest).
-
Staan er voldoende radiatoren aan/open? Zo niet, dan een aantal open draaien.
-
Is er misschien een kraan (wastafel/ keuken) niet helemaal dichtgedraaid (druppelen)
-
Zijn de stoppen en de aardlek gecontroleerd?
-
Hebben bovenstaande stappen niet geholpen kijk dan welke (fout) melding geeft de ketel aan, schrijf de code op zodat je hem door kunt geven aan onze storingsdienst